Sivut

torstai 21. maaliskuuta 2013

Näyteikkunaa


Viimeinkin on takahuoneen remppa sen verran valmis, että sain toisenkin ikkunan auki! 
Ikkunaan pääsi ehdoton huomionherättäjä; vuokrausvalikoiman koristepuu kristallikoristein <3


 Taustalla upea Tuomiokirkkomme loistavasti teemaan sopien.


Ikkunaan myös Westerleighin kauniita strassikenkiä ja koruja. Nyt täytyy vaan toivoa ettei ohi ajavat autoilijat häikäisty :)


 Pitsikaitaliinat muuten saapui tänään! Mustia, valkoisia, ivoryjä - upeita!
Otan kuvat tänään ja laitan nettikauppaan :)
Edit. Lisätty - löytyy täältä.

6 kommenttia:

  1. Oijoi, pitsikaitaliinat kuulostaa oikein hyvältä :) Kaunis tuo puu koristeineen!

    VastaaPoista
  2. Uuu.. aika bling :D Jos siinä hollilla rupeaa tulemaan kolareita, kannattaa varmaan harkita ikkunan uudelleen sisustusta :)
    PS. Saitkohan mun sähköpostin joitain viikkoja sitten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeks anteeks anteeks, olen unohtanut vastata! Mahd pian asialistalla :)

      Poista
    2. Ei hätää :) Mä olen muuten tulossa Tampereelle 21.4 yhteen Design-tapahtumaan myymään, mahdollisuus päästä siis katselemaan livenäkin :)

      Poista
  3. Voieivoieivoieivoiei.. Mä jo hylkäsin aiemmin idean pitsikaitaliinasta ja pellavaliinoista kun pitsikaitaliinoja en mistään bongannu... Olisi mukavaa, jos tuosta ivoryn värisestä liinasta saisi kuvan jonkun muun värisen liinan päällä (kuten pellavan :D) niin näkisi hieman paremmin tuon kuvion..
    http://meidanideat.blogspot.fi/
    riikankortit@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitoin kuvia sähköpostilla! Kuvio on sama kaikissa väreissä :)

      Poista